OTOTOTOTOTOTOTOT: Re: OT: Při pátku : FW: Zdravime Velkeho Bratra

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Středa Červenec 20 12:42:42 CEST 2005

Tak u Vas by som nechcel byt zamestnany... a myslim, ze u takeho
zamestnavatela asi nikto.
Pravo na sukromie Vam nieco asi nehovori nic...

Toto _NIE JE_ standardna poziadavka zamestnavatela.
Zamestnavatel ma pravo obmedzit pristup na internet napr. casovo,
pomocou napr. proxy aj obmedzit na niektore vyhradene stranky,
ktore su potrebne pre pracu, zakazaty pristup na niektore stranky, a
pod. ale nie kontrolovat ktoru
klavesu kedy kto slacil...

Listove tajomstvo je tiez asi velka neznama...

Zakladne heslo " Viem, ze som paranoik, ale som dostatocne paranoidny
?!?!?! "

Dodo