oprava videa - doporucte servis

Slosarek, David dasl@tchibo.cz
Středa Červenec 20 10:30:24 CEST 2005

Jak jsem jiz psal, myslim ze pristroj nema jine zrejme vady, ani nikdy nemel.
Elektronika funguje, zdroj, displej sviti, procesor zije - reaguje na reset, na tlacitka.
Nebyl dosud problem ani s obrazem ani zvukem a video bylo nekolikrat vycistene od prachu
a take hlavy a paskova draha byla cistena. Nevim, mozna je tam jen nekde vadne cidlo nebo
kontakt, proste po nasosnutí kazety se zablokuje.  S cenou jsem to nemyslel úplne jako
totalni strop, spis jsem vychazel z poloviny ceny noveho videa treba panasonic.
Za solidni opravu toho typu co rikate s tim, ze za svoji praci muzete rucit lze pochopitelne
zaplatit vice. Odkud jste pane Jirko ?

David Šlosárek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, July 20, 2005 9:22 AM
To: HW-news
Subject: Re: oprava videa - doporucte servis

mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Pan Jirka taky psal, ze opravami spotrebky se uz zabyva jen pro zname,
> kteri za kvalitni servis na kvalitni vyrobky daji kvalitni penize
> (nebo neco v tom smyslu), takze s cenou do 1500 set asi nemuzete
> pocitat,

Ne pro zname, ale pro zakazniky toho typu. Starsi pristroj chce v
podstate vzdy stredni ci generalni opravu (ve smyslu kontroly a repase),
ma-li nadale dobre slouzit. Licitace o co nejmensi cenu zde skutecne
nemaji misto.

Jinak tech 1.500,- za opravu videa je myslitelna castka, ale pristroj
nesmi mit vadne "kde co" a nesmi jit o vymenu nejakeho draheho dilu.

Opet to neberte jako nabidku mych sluzeb. Ono tech 1.500,- se nezmenilo
rekneme prave vice nez 10 let (spis dele) a kdyz si uvedomite, co tato
castka znamenala tehdy, co dnes a jak dlouho na ni pracujete (navic to
pochopitelne ani zdaleka neni cisty zisk), neni zas tak o co stat....

--
Jirka