oprava videa - doporucte servis

Slosarek, David dasl@tchibo.cz
Středa Červenec 20 10:15:07 CEST 2005

No, podle meho nazoru bylo AKAI video tenkrat vysoce znackove a kvalitni zarizeni, kterych
v republice moc nebylo. NApriklad jako prvni zacali delat "intelligent" recording, tj. video
si nejdriv propiskne pasek a podle toho potom nastavi optimalni charakteristiku nahravani...
Potom kdyz AKAI zacal soutezit se SONY atd. sla kvalita rychle dolů, soucasne modely jsou opravdu
spise neznackove... Nicmene tnekrat to video stalo asi 16 tisic a bylo jedno z prvnich stereacu
s moznosti rucne ridit úroven zvuk. zaznamu. Predtím jsem mel monofonniho AKAIe a ten pokud
vim tak u kamarada slape dodnes myslim pres 10 let urcite. Tolik moje zkusenosti.
Urcite bych radeji nejdrive vedel, kolik asi bude oprava stat, abych nebyl prekvapen
kdyz mi pak sdeli ze to je opraveno "zakoupenim noveho videa" tj. za nekolik tisic...

David Šlosárek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of mjfox@centrum.cz
Sent: Wednesday, July 20, 2005 9:01 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: oprava videa - doporucte servis

Pan Jirka taky psal, ze opravami spotrebky se uz zabyva jen pro zname, kteri za kvalitni servis na kvalitni vyrobky daji kvalitni penize (nebo neco v tom smyslu), takze s cenou do 1500 set asi nemuzete pocitat, navic Akai neni (dle meho nazoru) az tak moc znackove video. Myslim, ze kdyz to date do opravny s tim, ze "opravit max do 1500" (nebo se muzete dohodnout, ze chcete nejdriv odhad ceny opravy a zeptat se, jestli si za ten odhad neco neuctujou - solidni firma by nemela) tak bud to za ty prachy opravi nebo reknou, ze se to nevyplati a koupite si nove video (za cca 2500 Sencor, LG, Daewo, Orion nebo podobne) s 2-letou zarukou.