lak na tistak

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Červenec 20 08:38:41 CEST 2005

Pred casem jsem tady resil a nevyresil problem s ochranou prototypovych
desek (bez masky a bez halu) pri postupu: pasta+SMD, reflow, letovani
klasiky. Po tom reflow byla deska tak zoxidovana, ze pomohly jen brutalni
vodicky. Nepomohlo ani chemicke cinovani. Ted se mi dostala do ruky
prokovena desticka vyrobena bez halu a nalakovana. Po reflow na zehlicce
:-)jsem ocekaval ztmavly lak a zoxidovanou med. Ale nic takoveho! Na desku
se da normalne letovat. Je to od firmy Mucha a kdyz s tim lakem pred lety
zacinali v Semachu, psali tam ze to je neco specialniho organickeho. Da se
takovy lak nekde normalne (v mnozstvi mensim nez vagon)koupit?

Andel