oprava videa - doporucte servis

Slosarek, David dasl@tchibo.cz
Středa Červenec 20 08:22:35 CEST 2005

Mam starsi video AKAI VS855-EDG stereo a makal bez problemu tusim pres 6 let, ale
ted prestal brat kazety - proste po vlození ji natahne dovnitr a zobrazi "Err 2" a konec.
Jinak nemel problem se zvukem ani obrazem a byl pravidelne cisten. Myslím že
se mi vyplatí ho opravit asi tak do max 1500 kc, otazka ale zni:

Kdo (ktery servis nebo opravar) to umi a udela to dost slusne, tj. ze
nerozvrta vse ostatni a nakonec nerekne ze to opravit nejde ? A kdyz tam vymeni jeden kablik
ze si za to nerekne 1000 kc ale opravdu jen to co to stalo + praci ?
Můžete mi dát tip kam to mam poslat, nebo kdo by se toho mohl ujmout ?
Treba pan Jirka, nedavno tu psal, ze se tim zabyva 16 let, mohu Vam to poslat ?

Jsem z Jihlavy

David Slosarek