zdroj HP

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červenec 20 08:02:18 CEST 2005

Mel jsem na mysli, abyste zkusil formulovat dotaz jinak - nez hledat schema, tak spis popsat zavadu - predpokladam, ze zdroj vubec nejde, po mereni ohmetrem spaleneho neni nic, (zkratovane tranzistory, diody), svab je netknuty, nic ocazeneho. Jake pouzdro ma ten IO? Muze se jednat o bezny typ napr. UC3844 nebo TL494 - to poznate podle zapojeni soucastek okolo, v datasheetech obvykle nejake zakladni zapojeni je.

P.K.