Velkoplosne pajkovanie plosaku na kovovu platnu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Červenec 19 19:05:07 CEST 2005

At 18:24 19.7.2005 +0200, Daniel Valuch wrote:
>Otazka na miestnych profesionalnych osadzovacov :-)
>Potreboval by som vyrobit taky sendvic - plosak, ktory je celou jednou
>stranou spojeny s hrubsou kovovou doskou (koli mechanickej pevnosti).

Pokud je pajeni podminkou tak bych zkusil obe plochy pocinovat, potrit
kalafunou rozpustenou v lihu (tohle se mi osvedcilo pri pajeni BGA) a ohrat.
V reflow paste je moc tavidla, to by asi vybublalo...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz