Velkoplosne pajkovanie plosaku na kovovu platnu

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červenec 19 18:24:18 CEST 2005

Otazka na miestnych profesionalnych osadzovacov :-)
Potreboval by som vyrobit taky sendvic - plosak, ktory je celou jednou
stranou spojeny s hrubsou kovovou doskou (koli mechanickej pevnosti).
Skrutky pouzit nemozem, takze mi z toho vychadza asi jedine priletovat
ho. Pokial by bol iny napad velmi rad vyskusam. Celkova plocha je asi
1dm^2, takze neviem co urobi tavidlo, ktore ostane uveznene medzi
plosakom a tou kovovou doskou. Alebo existuje nejaka praskova spajka,
ktora pripadne nema tavidlo?
balu