Stejnosmerne servo s potenciometrem -- pripojit potak k A/D pres operak, nebo primo?

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Červenec 19 17:38:00 CEST 2005

dotazek: proch chcete kuchat tu originalni elektroniku z toho serva?
serva maji tri draty dva napajeci a jeden ovladaci. ten pripojim na CPU
a uz muzete obladat dle libosti. Popripadne, pokud chcete nekonecne
servo staci udelat drobnou mechanickou upravu u serva - odstranit
zarazku a potenciometr nahradit inkrementalem s procesorem ktery bude
simulovat nekonecny potenciometr.

Pavel Prochazka.zde.cz