Nabidka zamestnani

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červenec 19 16:54:55 CEST 2005

> Hlavnim ukolem je prenos velkych objemu dat (radove 50-1000MB
> na jednu zakazku - za den prijde priblizne 100-200 zakazek)
> po vsech moznych linkach od nasich zakazniku se zarukou
> naproste bezpecnosti dat a zpetne prezentace informaci o
> zpracovani techto dat na webu.

ad bezpecnost)
 Pouzijte nejakou VPN a sanmi se tim nezabyvejte, jinak
 si budete muset najit nejakeho kryptoanalytika.

ad PHP)
 To jsem opostili pro strasnou pomalost a velky vyskyt chyb.
 Ted predelavame projekty z PHP do c# (.NET, ...).

ad objem a vykon)
  Zde se nabizi distribuovane reseni jako idelani, bez centralniho serveru
  pokud mozno. No, mozna bych zkopiroval nejakou P2P technologii.

	Slavek

PS: Tohle by zde take nemelo byt :)), ale jsem rad, ze to zde je.