Nabidka zamestnani

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červenec 19 15:51:52 CEST 2005

Dne úterý, 19. července 2005 15:33 "RV" <vicek.radek@cpost.cz> napsal(a):
> Hybridni posta je projekt vznikly v roce 1999 a ve zkratce resi outsourcing
> hromadnych tisku firem. Momentalne jsme prave diky tomuhle systemu vicemene
> monopol co se tyka hromadnych tisku.

> Vzhledem, ze firmu SilverStream pozral Novell a rok se nehlasil k zavazkum
> tak jsme se rozhodli platformu tohoto apl. serveru opustit.

No a co treba nasadit Zope + eDito nebo Icoya a pod? Se zopem toho lze udelat
fantasticky mnoho, mam knizku Content management mit Zope vhodnou pro
zakladni manazersko-technicky rozhled co a jak lze udelat, kdyztak muzu
pujcit. Nechci rypat, ale php je dobre tak akorat pro studenty, ale ne pro
stabilni aplikace (bez flame prosim). A ze muj zopacek uz zazil peknych par
utoku, vzdycky jsem se to dozvedel az kdyz byla saturovana linka a lidi z
venku nemohli na web zatimco my ano.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux