Cim nahradit 27C16

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Červenec 19 12:22:20 CEST 2005

Jak jsem to pochopil ja, tak bude potreba ty data parkrat prepsat a tak by se hodila spis nejaka prepisovatelna EPROM.

Jinak si myslim, ze udelat redukci by nebylo zas tak slozity - viz. napr:

http://eshop.engineering.uiowa.edu/NI/pdfs/01/03/DS010329.pdf

Jde snad jen o to uzemnit nebo pripojit na Vcc zbyvajici adresove piny.

P.K.