Svareci konvertor 150A ?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Úterý Červenec 19 10:00:43 CEST 2005

> V čem je technicky ta chytrost?
DC invertor ktery mam (GAMA 145), ma nektere funkce, ktere by mely pomahat
pri svareni s udrzovanim oblouku a pod. A opravdu svari moc pekne. Je
poznat, ze to nejsou jen reklamni hesla, ale ze tam nejaka inteligentli
elektronika opravdu je. Pekna stranka o invertorech je
http://www.jk-weld.cz/pages/praxe.html

> Kolik to stojí (mohu jí potkat do 10kKč)?
ja tu moji koupil za 8800 s DPH.

S pozdravem,
Ales Chlubny