Jak na Ir na 8bitu ktery ma UART s volbou IrComm?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Červenec 19 09:09:52 CEST 2005

Pokud myslite dalkove ovladani jak od televize/veze, tak nepotrebujete
(spis je vam k nicemu) UART s volbou IRComm, ale neco jako TSOP1736 a
jeden pin na procesoru. Pro Philipsacke dalkace (kod RC5) je priklad
treba tady:
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=478
Ale prikladu pro ruzne MCU najdete po netu habakuk...
Marek