Svareci konvertor 150A ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 19 07:22:23 CEST 2005

Ja mam invertor 5-90A uz leta a rad bych upozornil, ze pokud opravdu
nepotrebujete varit "bitevni lode" tak bezne vystacite na 2.5mm elektrodu s
cca 55-60A. Je to totiz stejnosmerny proud a tak je "vydatnejsi" nez bezne
pouzivana "home made" stridava trafa.

A invertor do 100-110A jsou hodne lacine. Mnohem lepsi je si priplatit na
chytrejsi masinku (lepsi zapalovani oblouku) nez vse resit brutalni silou.

RadekCX