Svareci konvertor 150A ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 18 17:14:12 CEST 2005

Ceny svarecich invertoru v CR a Evrope vubec je typicka ukazka okradani nas
spotrebitelu.
Napriklad tento 150A invertor jsem u nas videl za 15000 Kc a pritom se to da
dovest za nejakych 200$,na cenu FOB Shanghai se radeji neptejte, docela mam
cukani zacit je do CR dovazet.
http://eastgrace.en.alibaba.com/offerdetail/50594572/Sell_font_color_red_Inv
erter_font_DC_Arc_Welder.html

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Monday, July 18, 2005 4:51 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Svareci konvertor 150A ?

Přesně to mi říkal zkušený svařeč, který si pochvaloval jednu zapůjčenou
svářečku. Říkal, že ty levné inventory nestojí za mnoho - nedrží oblouk a
špatně zapalují. Samozřejmě by to mělo být lepší než transformátor, ale s
triodynkou se to prý nedá srovnat. Ta svářečka, co jsme ji měli půjčenou
stála asi 17k (možnost CO2), vážila asi 3kg (150A trvale) a svářeč si ji moc
pochvaloval.

	Martin.