Re: Chladič AC Copper Silent 2 TC

mirekpr@comar.cz mirekpr@comar.cz
Pondělí Červenec 18 14:22:01 CEST 2005

Regulace asi pracuje dobre, do cca 45°C ma minimalni otacky - 1800, pri cca
60°C 2000 otacek a maximum je 2800 otacek, vic se z nej neda dostat.
Teplota je merena na zebrech chladice takze to nema s teplotou jadra
az tak moc spolecneho. 58°C je pri plnem zatizeni? To asi bude OK.
Zalezi taky hodne na odvetrani skrine (nepsolehat jen na ventilator
ve zdroji).

http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=15&data=2&disc=

--
S pozdravem,