Re: Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červenec 18 11:58:23 CEST 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> Ale houby.
>
> Při zadání "kolik je 3 a 5 ?"
>
> Na normální kalkulačce mačkáme "3" "+" "5" "="
> Na HP (v RPN zápisu) mačkáme "5" "ENTER" "3" "+" počet kláves je stejný.
> Krom toho je notace přirozenější a nepotřebujeme závorky (ty HP
> kalkulačky nemají, protože takové pitomosti nepotřebují).
>
> Jenže když k tomu chceme třeba přičíst obsah paměti "00", tak na
> klasické kalkulačce navíc zmáčkneme "+" "RCL" "0" "0" "=".
> Na skutečných kalkulačkách se zmáčkne jen "RCL" "0" "0" "+"
> Což máme o ťuplík nebo programový krok méně.

> [...]

Mno, je pravda, ze RPN logice jsem _nikdy_ neprisel na chut a prave
proto jsem kdysi mel TI-58 (a posleze TI-58C). Je ale taky pravda, ze
nejsem programator a nemam tedy ono "spravne" mysleni.

V tomto bode (RPN versus "klasicka" logika) tedy nesouhlasim.

--
Jirka