Reset AP

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Pondělí Červenec 18 09:05:15 CEST 2005

Stavalo se mi neco podobneho po instalaci AP od providera na 3,5Ghz. Tak
dlouho jsem jim to hazel na hlavu az to dali do poradku. A nebylo to nic
jednoducheho - jednalo se o vymenu celeho zarizeni a pote i o upravu
firmware primo u vyrobce .  Samozrejme jsem dostal dost podstatnou slevu na
mesicnich pausalech - jelikoz to nefungovalo jak ma... Ted to jede jak ma a
nekousne se to.
Nebylo by lepsi resit problemy takto?

P.S. Ono je taky otazka, cemu se u Vas rika provider.....

Tony OK1HMA