PC -> TV 20m

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Neděle Červenec 17 23:03:07 CEST 2005

Sitovy brum jde celkem dobre odstranit, ale jak je s sumem, ktery se do
kabelu naindukuje  z okoli, on ten kabel je vlastne "20m antena" a
vstupni impedance TV je cca 10kohm, nebo to s tim sumem neni tak hrozne?
Audio kabel na 20m jsem jeste nikdy nezkousel takze s tim nemam zadne
zkusenosti.

balu@home napsal(a):

>preco by mal kabel sumiet? Asi mate na mysli sietovy brum...

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava cista.
>Virova databaze (VPS): 0528-6, 16.07.2005
>Testovano: 17.7.2005 22:57:07
>avast! (c) copyright 1988-2005 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0528-6, 16.07.2005
Testovano: 17.7.2005 23:03:08