Reset AP

BuFran BuFran@seznam.cz
Neděle Červenec 17 22:55:26 CEST 2005

> Asus byl asi špatný přiklad ten se mi ještě nekousnul ale třeba
> OvisLink WL-1120AP už ano a ten LPT nemá...

¨Na ovislinky tu mám ozkoušený jiný tip :) Ovislink pokud se hryzne,
tak mu stoupne odběr proudu v napájení o 50 % takže odpůrek, operák,
pár odpůrků tranzistor a relé :) Tohle mám sestrojeno sice ve stylu
"vrabčí hnízdo" ale funguje dost spolehlivě :) Akorát by možná bylo od
věci tam přidat derivační složku, protože ten příkon se mění s
teplotou, a přes den a vnoci se posouvá DC ofset. Nicméně pokud se
sekne tak nad ránem se spolehlivě resetne :)

Konkrétně Ovislink WL5404AR to tak má
--

S pozdravem,

    Bc. František Burian