Reset AP

Prýmek Aleš Ales.Prymek@cmsys.cz
Neděle Červenec 17 22:15:19 CEST 2005

To já mám jsem spíš myslel krabičky, třeba s atmelem kde by se nastavila IP adresa ty krabička a IP kam se má pinknout a například relé vystup pro případ že ping neodpoví .  Aby se nechalo resetovat AP např. asus WL500

   _____

From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz] On Behalf Of pyrin
Sent: Sunday, July 17, 2005 10:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: Reset AP

Měl jsem tu PC s jakousi distribuci linuxu, která byla dělaná jako přístupový bod pro další uživatele a byla napojena k dodavateli dat. Běžela tu nějaká utilitka - respektive v menu se napsalo, kam bude pingat a jak často a pokud neprošel ping, tak se routr zresetoval.

Ale jak se to jmenovalo myslim že to byl StarOS. V Heřmanový to prodávají asi za 650 peněz. Tuším, že to pochází někde od němců.

Takže řešení je asi i softwarové.

pyrin