STOP RE: CDtext

Vit Olmr olmr@HW.cz
Sobota Červenec 16 02:42:06 CEST 2005

S timhle tematem si radeji jdete na cdr.cz - krome toho, ze Vam
pravdepodobne poradi lepe, tohle je opravdu dost mimo tema HWnews

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jiri Drozd
Sent: Friday, July 15, 2005 5:56 PM
To: HW-news
Subject: OT: CDtext

   Tak nevim, ted sem zkousel vypalit na RW par audiotracku z mp3 a zadny
problem, CDText fungoval naprosto korektne. Dokonce si Nero nacetlo
informace o skladbach z ID3 tagu, ale zkousel sem to u jedne skladby zmenit
rucne a bez problemu. Aby to fungovalo je treba mit zaskrtnute "Write CD
TEXT on CD", ta volba je na karte "Audio-CD" ktera se zpristupni kdyz
vyberete typ paleneho CD "Audio-CD".

HW/SW pouzity pri mem testu:
SW: Nero 6.6.0.14
RW mechanika: NEC 3520A