Prosim o pomoc s hledanim konektoru

Martin Patka hwmp@mikronet.cz
Pátek Červenec 15 22:05:36 CEST 2005

Zdravim,

> U-FL konektor, pigtail jsem kupoval u cznetu za tehdy dost tezke penize
> jako
> pigtail pro WRAP router.

No, tak to bych si dovolit oponovat. Tohle mi nepripada
jako U.FL. Mozna, ze trosku zkresluje ta fotka, ale nejak
zde nevidim stredovy kolik, spise mi to pripada, ze to ma
dutinku.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz