OT: CDtext

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pátek Červenec 15 17:55:45 CEST 2005

   Tak nevim, ted sem zkousel vypalit na RW par audiotracku z mp3 a
zadny problem, CDText fungoval naprosto korektne. Dokonce si Nero
nacetlo informace o skladbach z ID3 tagu, ale zkousel sem to u jedne
skladby zmenit rucne a bez problemu. Aby to fungovalo je treba mit
zaskrtnute "Write CD TEXT on CD", ta volba je na karte "Audio-CD" ktera
se zpristupni kdyz vyberete typ paleneho CD "Audio-CD".

HW/SW pouzity pri mem testu:
SW: Nero 6.6.0.14
RW mechanika: NEC 3520A
prehravac: IRiver IMP-150