Xenony

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Červenec 15 17:01:00 CEST 2005

Tak presne takovy me tu lezi zdechly na stole :o)
Vykonova cast obsahuje stp-up z 12V na 85V, ale kondy jsou
dimenzovane az na 400V, za nim je mustek ze 4 FETU z neho jsou 2
vyvody do trafa. Co je v tom zalitem VN bloku nevim, vede do nej
jeste jeden drat, zrejme ridici.

Danhard

Dokumentace by se hodila, tady je zdechly ridici procesor.