Xenony

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 15 15:31:22 CEST 2005

Mel jsem v ruce komplet svetlomety vcetne elektroniky a dokumentace z
produkce Bosch (montaz tusim v Jihlave). Vybojky typu D2R a D2S.

Chytat za studena i tepla musi, to by nikdo nepustil na silnice. 200Hz
sedi ale mam dojem ze zapaleni je kratky impulz jeste vetsi nez 30kV, v
kazdem pripade elektronika napred kratce (rad 100ms) "nazhavi" vybojku
nekolika kV, pak prijde impluz a pokud nechytne tak se cyklus opakuje
(nevim kolikrat, to jsem necetl (cteni neni spravne slovo spise
odtuseni, dokumentace byla v nemcine) ale vim, ze vybojka vyrazena
vystupni kontrolou zapalila vzdy az na 2. pokus). Pokud chytne tak se
napeti postupne snizuje az na provozni. Prikon za behu je 35W. Bohuzel
dalsi presna cisla si nepamatuji ale mozna bych tu dokumentaci opet
dostal do ruky.

Jinak pokud si jeste pamatuji tak xenony musi podle homologacnich
podminek mit regulaci sklonu podle zateze. Ty RJ co jsem mel v ruce jsou
pro kazde svetlo zvlast kdy jedna je master, obsahuji MCU (tusim ze 80C164).

Neco o montazi vybojek do klasickych svetlometu (proste si to nedal
vymluvit...) je tady:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=331
a neco teorie:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=259