Xenony

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červenec 15 13:05:24 CEST 2005

delal jsem menic pro 12W vybojku, pouzivaji to potapeci. Na rozdil od te
automobilove ma ss. napajeni a (asi pro to ss. napajeni) ma i dost omezenou
zivotnost (500-1000 hodin). Zapalovaci napeti cca 5 KV, ale chyta jen
studena. Automobilova vybojka ma napajeni stridave 200 Hz (alespon ten menic
co jsem mel v ruce) a zapalovaci napeti nejakych 30 KV. Dokaze se zapalit i
tepla - to jsem cumel. Ale to VN dava dost vykon, pri zapaleni to ma odber
jak krava :-) nechapu jak je to tam udelane, ale nezapaluje to impulzama,
ale napeti se plynule snizuje ze zapalovaciho na provozni, jak se vybojka
ohriva. Je to docela vymakane.

Andel

----- Original Message -----
From: <tsvach@volny.cz>
To: <hw-list@hw.cz>
Sent: Friday, July 15, 2005 10:26 AM
Subject: Xenony

Dobry den vespolek,

rad bych se zeptal, zda se nekdo nesetkal s xenonovymi vybojkami.
Nemyslim na silnici, ale jako popis , pripadne schema rizeni.
Chtel bych si udelat nejake specialni sviceni a xenon se zda
optimalni, i kdyz drazsi.

Hugo KOTTAS

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz