PIR senzory

peterm servis@centron.sk
Pátek Červenec 15 10:02:00 CEST 2005

 Zaujimave.Ja som to mal asi 3 roky v prevadzke,asi 5 krat som to rozoberal
a opravoval ale ziarovka neodisla ani raz a je tam asi doteraz ta ista.Mal
som to namontovane tak,ze ciastocne svietila i do okna spalne.No a ked to
celu noc zapaluje a zhasina,bez jasneho dovodu,tak to pekne leze na
nervy.Preto som to odpojil.Mozno ten kolebkovy vypinac by pomohol ale uz sa
mi do toho nechcelo.

     Peter

>Klidn? v??te i T?m nejlevn?jším sv?tl?m z Bau... - mám takové t?i na baráku
už t?i roky a krom? vým?ny halogenek o nich nevím. Až je budete osazovat,
>doporu?uji si dát ke každému dvojitý kolébkový p?epína? a mít tak možnost
zapnout a vypnout je trvale (je to pochopiteln? drát navíc ale vyplatí se).

>Kru?inský

Daląí informace o konferenci Hw-list