DVB-T a spolecna antena

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pátek Červenec 15 08:55:21 CEST 2005

tak tam sem nasel bohuzel jen sw pro DVB-S..mozna jsem blbe hledal (nemecky se umim akorat znemoznit), ale zkousel sem i googlit..
...idelani by bylo, kdybych mohl nejakym programem (ktery umi Haup*pauge WinT*VNo*va PCI) ukladat na disk cely stream a pozdeji ho v necem rozlozit na jednotlive streamy...