Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Červenec 14 23:55:37 CEST 2005

Jestli myslite tento obvod:
http://pdfserv.maxim-ic.com/en/ds/MAX536-MAX537.pdf
tak tim se toho moc usmernit neda.
Nic ale nebrani pouzit tu AD637 co tam maji ty Agilenti.

Zapojeni vstupnich obvodu je kompromisni zalezitost, a za tech 20
let zadne spec. prvky pouzitelne na tomto miste moc nevylepsili,
samozrejme jsou treba lepsi zesilovace.

U multimetru je to trochu jednodussi, ze se meri jen DC, nebo AC
(ten HP ma treba na AC jen 1M vst. odpor). Proudove rozsahy
ochranite pred 1kV asi jen pojistkou :o)

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz