Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červenec 14 23:29:27 CEST 2005

Faktem je, ze mi nedavno odesla kalkulacka, ktera se mnou
absolvovala stredni i vysokou a prozival jsem to skoro jako "umrti"
v rodine. Dodnes jsem nenasel adekvatni nahradu, pravda dival jsem
se jen na soucasnou nabidku HP a Casia, nicmene videl jsem  same
plastikove vergly bez duse.

Kalkulačky HP jsou koncepčně staré 20-30 let a dodnes nikdo nic
lepšího nevykoumal. Fungují přesně, kdykoli, kdekoli a baterky do
toho člověk dá jednou za pár let.
Bohužel, už se nedělají a moderní náhražky za mnoho nestojí. Pokud
bych měl cestovat na Mars a vybrati si mezi nejmodernějším
notebookem nebo PDA a starou dobrou HP-41CX, tak neváhám a strčím
si do kapsy to HP.
Sice to nezahraje MP3 muziku, ale umí to počítat.

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz