Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červenec 14 22:52:52 CEST 2005

No, třeba proto, že je to poctivě udělané, funguje to, nešmajdá to a ze
zisku z prodeje se financoval vývoj dalších věcí.
To holt byla ještě zlatá léta, kdy se věci dělaly poctivě a fungovaly.
Krom toho, kdyby si přesný měřící přístroj mohl koupit za pár šlupek
kdejaký šejdíř či trhač zubů, zač by stála odborná úroveň v oboru a na
kolik by klesly ceny, které může účtovat vývojář s plně vybavenou dílnou
?
Nejspíš by klesly na čínskou cenu, jak se tomu i stalo :-(((

Ale to jen tak na okraj, jako názor starého blázna, který dodnes měří
pomocí HP-34401A, pro ruční počítání používá staré trosky typu HP-41CX,
HP-15C a HP-16C a jako logický analyzátor používá Tek 1241.

Zdraví PavelK