Komunikace mezi zarizenim(i) s PIC a PC

Martin Zaruba swz@volny.cz
Čtvrtek Červenec 14 18:35:37 CEST 2005

Myslite, ze pokud jde o extremne pomalou komunikaci, coz si myslim, ze je
tento pripad, je nutne symetricke vedeni? Je naprosto nerealne, pokud by
mezi zarizenimi vedl pouze +, - , DATA a bylo by to ocharanene proti
prepolovani a proti porucham dolnimi propustmi, takze by prenosova rychlost
byla treba i 100Bd nebo i mene? Podle me by ta rychlost bohate stacila a vse
by se jeste vice zjednodusilo.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, July 14, 2005 11:19 AM
Subject: Re: Komunikace mezi zarizenim(i) s PIC a PC

Ja bych se te RS485 nebal. Ke kazdemu zarizeni (i k PC) dat LTC485 (ma i
GM): http://www.linear.com/pc/productDetail.do?navId=H0,C3,P2064
U tech procesoru to pripojite primo na piny, u PC jeste pouzijete MAX232.

Martin Hanek

kali kali napsal(a):
> Dobry den chtel bych se zeptat jestli byste mi nekdo poradili nejvhodnejsi
zpusob komunikace mezi sipancima hodinama k plynovemu kotlu (rizene jednim
PIC16F84) a PC. Potreboval bych zvolit takovy zpusob komunikace aby byl
mozna po co nejmensim poctu dratu aby to nebylo drahe na rychlosti nesejde
ale nevylucuju pripojeni dalsich zarizeni a vzhledem ktomu ze to bude po
byte tak aby to nebylo zas tak citlive na ruseni. Myslim ze by ta komunikace
mohla probihat po jendom twisted paru. Jenomze nevim jak to ted udelat
protoze pro RS485 bude muset na obou stranach postavit nejakeho prevodnika a
kdyz sem videl jedno schema takoveho prevodnika neprislo mi to jako zrovna
nejjednodusi reseni takoveto jednoduche komunikace. Jeste by to mohlo mozna
komunikovat proudovou smyckou ale nevim... Co myslite ze by bylo nejlepsi?