Re: Komunikace mezi zarizenim(i) s PIC a PC

kali kali kali19@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 11:44:46 CEST 2005

Sem mozna naivka :) ale neslo by to udelat treba jeste nejak jednodusej nez stema specialnima obvodama? Protoze jak rikam me staci udelat uplne primitivni rozhrani ktere uz bude ovladat sofware... No ale pokud by to jinak neslo tak asi pouziju ty obvody LTC485 sice stoji kolem 70 kc ale co se da delat... Jeste mozna nevite jestli nevyjde levneji ta proudova smycka?