Re: RE: Kondenzátory pro AC a DC

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Červenec 13 21:32:57 CEST 2005

Kondenzatory tohoto typu se delaly do kapacity 25uF/250Vst.
Vetsi kapacitu musite slozit.
Omezovaci odpor je tam spis kvuli diode.
Tech 700V dc by mely ty kondy snest, ale katalogove to neni
uvadeno.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz