Jaky NB Acer kolem 35000 - OT?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Červenec 13 14:34:39 CEST 2005


Nevyjadril jsem se dostatecne presne asi. Se servisem IBM v Ostrave
jen ty nejlepsi zkusenosti. Jsem jim ho odvezl, rekli mi, ze asi
tyden, poprosil jsem, ze za 3 dny odjizdim do rakouska na sluzebku,
jestli by to neslo uspisit - a ono to slo. Manik slibil, ze pro to
udela vse a druhy den mi volal, ze to ma ready i s popisem co na tom
delal.
Problem nastal az kdyz se zavada opakovala do aleluja a ja zazadal o
vraceni penez. Tam se totiz "musel vyjadrit technik IBM z Phy" - u
toho to lezelo tyden nacez se vyjadril, ze "zavada se neprojevila ani
jednou a reklamace je neopravnena". K tomu maximalne arogantni az
sproste jednani, prutahy, nic nevyrizeno. Bohuzel zabral az otevreny
dopis IBM v USA s kopiemi pro pocitacove casopisy. To se mne ujal
"manager pro vyznamne zakazniky" - i kdyz vubec vyznamny nejsem - a
ten jednal nejen slusne, ale i naprosto profesionalne. Sam po domluve
za mnou dojel, podival se, ze tam zavada opravdu je (fakt to delalo
pokazde, takze ten servisak z phy to ani nezkusil a lhal), notas si
oproti reverzu odvezl a tehoz odpoledne mne informoval, ze prodejce co
mi notes prodal uz odeslal penize na muj ucet (coz byla pravda).
Ale to mezi tim byla des, hruza a hnus!
Takze opakuji - autorizovany servis byl OK, problemy nastaly az s IBM
centralou. Ono je to vse o lidech...
Marek

> > -nechutny pristup IBM k vyrizovani reklamace
> 
> Docela zajimave je, ze o servisu IBM jsem zatim slysel jenom samou
> chvalu - napr. kolega mi popisoval zarucni opravu u IBM asi takto:
> privezl jsem notebook, za 4 hodinky telefon, je potreba vymenit
> motherboard, vymenime, zitra rano se pro to stavte - hotovo, smitec...
> 
> Lukas Grepl
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list