paralel vs. serial ATA (tak trochu OT:)

Ales Filip konference2@centrum.cz
Středa Červenec 13 13:47:45 CEST 2005

Hello Petr,

úterý, 12. července 2005, you wrote:

PZ> Puvodni zprava ze dne 12.7.2005:

PZ> No a kolik jsi, Alesi, cekal, ze to zere, kdyz tam davaji 400W zdroj?

Predtim jsem mel Celerona 1,2GHz, a ten zral pri plnem zatizeni okolo
40W. Takze jsem cekal, ze to bude jen o neco malo vic. Je pravda, ze
take tolik netopil :-)

Na co je tam 400W zdroj, kdyz to zere jenom 150W? Asi kvuli nejakym
proudovym spickam. Jinak by to musel 200W zdroj utahnout taky.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic