OT: vzorky od microchipu

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Středa Červenec 13 10:09:20 CEST 2005

Jeste malickost:
Kdysi jsem shanel nejake soucastky, obratil jsem se na zastupce
fy Siemens v CR, se zadosti o nejake vzorky (a chtel jsem je
koupit). Tehdy delal zastupce teto firmy v CR nejaky lemrouch a
odbyl mne, ze dovezt par kousku je pro ne stejne obtizne jako
dovezt cely nakladak, a poslal mne do Nemecka, abych si to za
hranicemi koupil v prvni elektre. Tak jsem se obratil na zastupce
jineho vyrobce, ten mi promptne zaslal par vzorku zdarma a pak to
vyustilo v objednavku, ktera urcite zaplatila i pripadne zaslani
vzorku dalsim deseti zajemcum, kteri ty vzorky mohli hodit do
odpadku. Navic jsem pak fy Siemens delal antireklamu.

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál
399 Kč. Navíc aktivace ZDARMA! Více na