OT: vzorky od microchipu

peterm servis@centron.sk
Středa Červenec 13 09:47:13 CEST 2005

 Zaujimave.Dva nazory a na kazdom nieco je.Inac,historia sa opakuje.Niekedy
v roku 1960 mal moj spoluziak malicky tranzistoracik,ktore boli vtedy
strasne v mode,od firmy NEC.Po case mu v nom odisiel tranzistor.Napisal
vyrobcovi a div sa svete,prisiel mu balicek s nahradnymi tranzistormi.To bol
povel asi pre 10 spoluziakov,ktori tiez napisali vyrobcovi,ze maju podobnu
chybu.Balicek prisiel dvom a ostatni dostali slusny dopis,ze do CSSR tieto
radia neboli dodavane a ze firma uprimne lutuje atd.