DVB-T a spolecna antena

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červenec 13 09:32:07 CEST 2005

Mam jeden takovy jednoduchy dotaz, snad se s tim uz nekdo setkal - je technicky mozne v panelaku na spolecnou antenu chytat pozemni digitalni vysilani TV? Proste jestli se po stavajicim rozvodu da prijimat zaroven analog i digital. Ze na prislusnem kanale nesmi byt nic jineho je mi jasne, jde mi ciste o to, kdyz by se vzala antena, namirila na digitalni vysilac a signal se sloucil se stavajicim, jestli by to fungovalo.

Diky za info - nepotrebuju to akutne, jsem spis zvedavej. Ono na ty spolecny antene neni signal vzdycky perfektni, tak me napadlo, kdyz by tam byl i ten digital, tak kdo by v baraku chtel, poridil by si nejaky ten set-top box a byl by za vodou ;)

P.K.