OT: vzorky od microchipu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červenec 12 22:15:32 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.7.2005:

> Blbej kdo dava, blbesi ko nebere..Sorry za muj nazor ale nemusite me
> hned kamenovat. Proste si spocitejte kolik stoji jeden svab poslanej
> z GM a kolik tohle, a pro obcasny bastleni studentovi se to
> jednoznacne vyplati.Ne kazdej si muze dovolit objednat jedinej svab,
> kterej potrebuje, kdyz vse ostatni ma doma a nejblizssi prodejna
> soucastek je 50 km daleko. Timto povazuju tema za vycerpany a dekuju
> za odpoved na muj puvodni dotaz.

Tohle vazne nema chybu. Ctu si to uz poctvrte. Tento prispevek tesat
do kamene... Studente, studente, vubec ti nepreji, aby ses po
dokonceni studia stal take obeti podobne vycuranosti, kdy si nekdo
jiny na tvuj ucet bude jen tak z dlouhe chvile zaplnovat prazdne
supliky. Ono to asi stejne nehrozi, protoze vzhledem k nasemu stedremu
socialnimu systemu se jiste upichnes zcela jinde. Preji si jen jedno
jedine - snad jsi zatim jeste na stredni a ne na vysoke, a tedy jeste
nemas volebni pravo. Jinak volby se blizi a my budeme zase na dalsich
mnoho let v pr.....

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem