paralel vs. serial ATA (tak trochu OT:)

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Úterý Červenec 12 13:52:15 CEST 2005

S tymto mozem iba suhlasit. - schvalne som sa isiel pozriet kolko pinove
konektory su sa na SUN Systemboardoch do vecsich serverov
jeden SystemBoard = 4x CPU + 32 slotov s RAM ( Hot-plug). Vykonova
strata stovky watt (napr. na 6 tychto boardov + 4 IO boardy je 6ks 1900
W zdrojov v gride n+1)
Ak som to spravne ratal, tak je to matica 6x150 pinov = 900
BTW iba pristup do RAM je 576 bitovy...

Nevybera sa to sice 3x za den, ale je to hot-plug  a uz som to mal
par-krat vybrate a zalozene za jazdy,
aj ked ta doska stoji cca 116 000 USD a cely server je v nasobkoch tejto
sumy
(s tymi nulami som sa nepomylil) - ak by to nefungovalo korektne a nieco
sa pokazilo -musel by som na to asi dlllllho robit ;-)))

Mozem nafotit, ak bude zaujem.
;-)))

Dodo