Jaky NB Acer kolem 35000 - OT?

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Úterý Červenec 12 12:22:25 CEST 2005

Zdravim vsechny!

A ty Acery, se kterymi byly problemy - z jake byly cenove skupiny? Pokud
kolem 25 tisic, tak bych se nedivil, ze po zaruce zacali odchazet. Ovsem ja
si myslel, ze kdyz uz ten notebook (jakykoliv) je z te drazsi skupiny - mel
by byt dobry a vydrzet.

Jinak ve firme, kam jezdim oipravovat PC maji majitele HP Compaq nx9010.
Co si myslite o teto serii NB? - mate li s ni zkusenosti.
Protoze me se zda, ze to je opravdu nepoveneny NB. Ukrutne topi - uz od
zapnuti NB jede vetracek naplno. Jinak vybavu ma slusnou, vydrz baterek
take...
Notebook byl ukrutne liny. Nez se otevrel Word, nez se prekopirovali
soubory,.. proste vsechno. Mozna bych nekde vystrachal vysledky zatezovacich
testu, kdyby nekdo chtel...
Nevim, zda je to spatnymi ovladaci - stahnul jsem nove z officialniho webu
HP, ale i tak se to nezlepsilo.

Dale maji Acer Travel Mate 2100 - pro dealery. Stali cca 25tisic. Sice ma
mega zdroj, a je trochu vic rozmernejsi.
Problemy s nimi nejsou  (zatim) Akorat  u jednoho nejde CDrom - ovsem muzem
si jen domyslet, zda vinou uzivatele nebo spatneho HW...

Nejvetsi paradox je, ze kdyz postavim vedle sebe tyto dva  NB  (oba ciste
nainstalovane), spustim na obou soucasne kopirovani vetsiho souboru, vyhraje
ACER.
Kdyz prevadim PDF, vyhraje ACER.

Vsechny (celkem 4) HP byly 3x na reklamaci. Ale byly vraceny s tim, ze jsou
v poradku.
Zkusil jsem do jednoho vymenit ramku z 256 na 512. No, mozna to trochu je
lepsi, ale i tak se mi zda, ze to porad neni to prave.

Tak mi poradte jak se mam k tomuhle zachovat...