OT: TB vs OE

MK info@mcu.cz
Úterý Červenec 12 11:28:43 CEST 2005

>ty si trotel :-)))

To jiste su :-)))))

>spracovat 10.000 mailov za sekundu
>mi pride ako celkom dobry vykon

Sakra - mne nezajimaji absolutni cisla, ale relativni srovnani s OE a
zde je proste TB znatelne pomalejsi
Mimochodem, indexovat slozku pri kazdem otevreni se ti zda jako "celkem
dobre" ???

>vybere a zobrazi posledny na ktory som klikol. Ked restartujem program
>tak nebol ziaden posledny kliknuty, takze nezobrazi nic.

No prave, vybere se posledne vybrany, ale ne posledne scucnuty

>tomuto velmi nerozumiem, ja ziadnu sipku nemam :-)

Hledej smoulo

>kliknes na zalozku 'date' a radi podla casu a datumu prijatia

Bych se klidne hadal, ze to je cas "odeslani" :-)))))
Jinak totiz nechapu, proc se mi meily od nekterych jedincu radi tak
nejak divne - do zitra, vcera, pred tydnem, za dva roky a pod :-))))

S pozdravem
MK

PS: Mozilla Thunderbird verze 1.0.2 (20050317)