OT Komprimacni program ZIP

Ales Filip konference2@centrum.cz
Úterý Červenec 12 10:05:26 CEST 2005

Hello konference,

Ja pouzivam BackupXpress Pro V2.71 z
http://www.xpertdesign.de/betaforum.htm Nastavite si scheduler, a
program urceny adresar "zazalohuje". Muzete si nastavit kam (adresar
na disku, ftp, email) a format (nekomprimovane, komprimovane s heslem,
ZIP, atd.) Muzete si nastavit jmeno podle datumu, jestli zazipovat
vsechno v adresari, nebo zmenene, nebo nove soubory, atd.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic