RE: Kondenzátory pro AC a DC

POST - Nuslj1 nuslj1@post.cz
Pondělí Červenec 11 18:35:23 CEST 2005

Tak jsem připojil kondenzátory pro 250 V , 50 Hz  (TESLA WK 708 02 16 uF a
20 uF) na 600 V a vše funguje v pořádku.

Kondenzátory vypadají, že jim to vůbec nevadí. Mimochodem, nevíte někdo, kde
se dají tyto kondenzátory levně koupit?

Potřebuji kapacity 50 - 200 uF.

Ještě poznámka - Tyto kondenzátory lze zřejmě nabíjet natvrdo přímo ze sítě
(přes diodu), na rozdíl od elektrolytických,

kde bych musel zřejmě snížit rychlost nabíjení nějakým odporem. (u elytů je
zřejmě nižší max. du/dt)?

Jaroslav Nušl

  _____