CPLD z MiniLA - ake rychle hodiny zvlada?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Červenec 11 17:54:30 CEST 2005

no pytam sa ci ma vyznam sa s tym vobec tentovat. V simulatore vsetko
bezi optimistickejsie a netusim ked v datasheete pisu 208MHz ci je to
realne cislo, alebo nieco sa posob vykonu PMPO u reprakov :-)
O konkretnej realizacii v CPLD som este nerozmyslal, ale v principe by
sa to dalo realizovat bud ako si napisal, alebo ako citac, ktory ma na
vystupe obycajny asynchronny dekoder, kde zvolim pre ktore stavy ma byt
na vystupe 1 a pre ktore 0. Neviem co je rychlejsie.
MC100EP016 realizuje priamo takuto delicku, ale neda sa nastavovat dlzka
vystupneho pulzu.
b.