CPLD z MiniLA - ake rychle hodiny zvlada?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 11 17:36:03 CEST 2005

Ale Balu, zaplatili Ti ten drahy kurz a teraz sa Ty pytas? :-)

No ja sice odpoved nepoznam, ale nie je mi ani jasne co vlastne chces -
moja predstava je, ze chces 2 citace, jeden nacita do 5-10 a nastavi
vystup a spusti druhy, druhy nacita 1/2-2 a zhodi vystup a spusti prvy,
dobre som to pochopil?

wek