Zmena podsviceni displeje

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Červenec 11 14:37:28 CEST 2005

Diky za info, muzu se jeste zeptat, jaky zhruba rozmer ten displej ma? Na
tom webu ma GME uvedenou sirku 122mm, na webu vyrobce maji u rady MC1602E
uvedenych tradicnich 84mm. Je to docela dulezite, ta sirka mne docela
zaskocila, ono uz tech 84 je tak tak s odrenyma usima aby se to vlezlo na
sirku do nejake rozumne krabicky a tech 122 uz by bylo proste moc.

Dusan Dolezal